- Připravte reklamované zboží včetně příslušenství
- Ke zboží přiložte doklad o prodeji / fakturu a popis závady (např. reklamační protokol)
Děkujeme!
Váš reklamační protokol byl úspěšně odeslán.

Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do společnosti Luxusní Elektronika s.r.o. a končí vyřízením reklamace u prodejce. Záruka na prodané zboží se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným použitím výrobku a nesprávným uskladněním výrobku.
O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat:
Petr Medek – Vaše pravá ruka při řešení reklamací
CZ: 227 272 707
objednavky@l-e.cz
... a co teď?
1
Příprava zboží
2
Zabalte pečlivě zboží
3
Vyčkejte až budete kontaktováni
- Zboží zabalte do originální krabice včetně původní výplně
- Za případné poškození, nebo ztrátu během přepravy prodejce nenese žádnou odpovědnost
- Budete kontaktování s podrobnostmi o vyzvednutí
- V den vyzvednutí obdržíte email a SMS od přepravní společnosti
Přihlásit se